Jak (ne)narazit na špatné lidi 

20.11.2019

V životě potkáváme spoustu lidí a právě potkáváme i ten typ lidí který by jsme v životě nechtěli potkat.Tyhle lidi nám budou v životě ubližovat budou nám škodit jak jen to nejvíc půjde.Na první pohled se můžou zdát jako pravý přátele do té doby dokud je o něco požádáte..Vykašlou se na vás, nepomůžou vám jako pravý přátele a nebo rodina.Těmto lidem se zásadně vyhýbejte když to vezmu ze svého postoje poznal jsem spoustu takových lidí a pokaždé jsem hluboce začal litoval že jsem s nimi vůbec začal mluvit.Nejhorší zkušenost s těmito lidmi jsem poznal když jsem nastoupil do prvního zaměstnání po dokončení školy. V zaměstnání jsem sice poznal spoustu dobrých lidí ale jednoho dne jsem narazil na člověka dejme tomu že se jmenoval třeba franta,zdál se být výborným kamarádem a dobrým kolegou ale potom přišel ten osudový den když se mělo vybírat na vyšší pracovní místo (samozřejmě vyšší pracovní místo.) Znamenalo vyšší finanční ohodnocení. Byli jsme na to vybrány 3 lidé
já Franta a ještě jeden kolega.Měli jsme za úkol vytvořit menší prezentaci, prezentaci jsme si úspěšně všichni 3 dokázali vytvořit ale potom přišla osudová chvíle odskočil jsem si na WC a ten franta dokázal během krátké chvíle mé nepřítomnosti vyměnit a předělat jméno na prezentaci takže jsem nakonec ve chvíli když jsem prezentoval prezentaci jeho a on mojí a samozřejmě se dostal na vyšší pracovní místo :( v ten den jsem poznal opravdu jednoho z těch nejhorších lidí co jsem poznal. A vám všem radím vždy si radši vybírejte přátele takové kteří se na vás nevykašlou a nepodvedou vás jako jsem já poznal toho frantu.  

  

Influenceři
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky