Kdo doopravdy jsem?!

20.11.2019
Kdo doopravdy jsem?

Jmenuji se Jakub Táborský narodil jsem se 26.7. v roce 1996.když jsem byl malý kluk tak jsem byl vychováván stylem "když chceš něco dokázat tak si zatím musíš jít tvrdě".Vždy když si jako dospělý řeknu že chci něco dokázat tak si zatím tvrdě jdu.Když jsem byl malý splnil jsem si menší sen který jsem si chtěl splnit."Přeji si sám sobě dokázat to abych měl pásek v bojovém sportu " když jsem cvičil ten sport který se nazýval taekwonda tak sem zatím tvrdě šel usilovně jsem dřel nad tím abych ten pásek získal a také se stalo,držím dva pásky v bojovém sportu a dva certifikáty za úspěšné absolvování stupových zkoušek.

V životě když chcete něčeho dosáhnout tak si zatím tvrdě musíte jít. Běžte po své cestě a ignorujte lidi kteří vám říkají že se nikdy tím nestanete že nikdy nebudete vykonávat tu danou pozici kterou chcete dělat jen musíte, proto něco udělat říci chci to a jít si zatím to je jediná možná cesta jak toho dosáhnout.



 


Influenceři
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky