Rodina

20.11.2019

Rodina to není pro mě dvakrát příjemné téma.Svěřuji se pouze jen lidem které znám osobně ale to co vám chci sdělit není zas tak v tajnosti aby jste to nemohli vědět.Když jsem byl malý do 3 let mě vychovávala má vlastní matka s mým otcem (otce jsem nikdy nepoznal byl jsem ještě opravdu malý )podle toho co mi bylo řečeno oba dva byly těžcí alkoholici a kuřáci.Tím jak se mnou má vlastní matka a můj otec zacházeli mi způsobily řadu různých úrazů a nemocí. Jak měsíce plynuli jednoho dne volala sousedka mé babičce a dědovi (ti mě měli hodně rádi )ať si pro mě přijedou že o mě není dobře postaráno.Babička si mě chtěla s dědou vzít do péče a tak bojovali co jim síly stačily chodili k soudu od soudu aby mě získaly a nakonec se jim to jednoho krásného dne povedlo.Dostal jsem se k někomu kdo mě opravdu měl a má rád❤️ když jsem začal chodit do školky tak tam začali děti říkat svým rodičům" mami a tati " a já když jsem byl malý tak jsem to taky začal říkat.. Babička se divila co se to děje tak utíkala k speciálním SPC nebo jak se to vlastně píše.Oni řekli babičce že je to v pořádku že když jsem to tak bral tak ať to tak nechají.A já jsem své babičce a dědovi strašně moc vděčný a moc jsem rád a jsem šťastný že je mám za Mámu a Tátu bez nich nevím kde bych teď byl❤️.

A vám všem co jste zažily podobnou situaci co já,věřte mi že někdy je lepší vlastní rodiče neznát,protože vám upřímně nikdy do života od začátku života nepřinesou nic dobrého

Vám všem co máte rodinu mámu a tatu již od narození važte si toho,važte si všech lidí z rodiny které máte kolem sebe, protože kdybyste neměli, věřte mi že by vám začali hodně rychle chybět. 

Influenceři
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky