Jak začala má tvorba

20.11.2019

Má tvorba začala v roce 2008.Pamatuju si že jsem s kamarádem chodil na základní školu a chodili jsme na nepovinnou hodinu na předmět počítačová výchova.Oba dva jsme měli tenhle obor rádi,kvůli počítačům,jak to všechno funguje a tak :D jenže na tuhle hodinu jsme měli velmi přísnou paní učitelku( i když jsme ji měli rádi ) ona byla přísná v tom stylu že chtěla aby jsme se pouze na počítačích učili a ne tam něco zkoušeli hrát, když toho moc nebylo.V té době bylo ještě dost zakázané, aby lidi cokoliv stahovali.Tenkrát jsme přinesli do školy  známou hru  DOOM akční střílečka kterou jsme tehdy na těch počítačích tajně v hodinách hráli a tehdy jsme si řekli co kdyby jsme zkusili něco natočit.Jenomže natočit nějaký Let’s play a namluvit to a sestříhat to bylo pro dva školáky na základní škole ještě ke všemu na počítačích kteří měli diskety a bylo to pomalý jak šnek bylo nemožný, tak jsme si vypůjčili starý mikrofon a zapli jsme si první nahrávací program AUDIOPRO.Když se nám po dvou týdnech konečně podařilo natočit první díl té hry tak jsme si tajně založili první účet na YouTube. byly jsme tam pod jménem “zlobivý bratři” i když se teda po takový dlouhý době divím proč jsme si dali takový jméno ale což byli jsme malý😀.Když jsme to tam tak nějak sestříhali a nahráli zvuk k tomu danému videu tak jsme to postnuli na youtube netrvalo to ani 2 hod. a když jsme se tam přihlásili měli jsme na tom videu přes 1 tisíc like.V té době pro nás to bylo obrovský úspěch a obrovskou radost neměli tak jsme začali postupem času každý sám se  začátku společně natáčet různé hry oba dva jsme si založili své účty na youtube já jsem se tam jmenoval lionbuttion.Oba dva jsme natáčeli hry které nás bavili mě upřímě nejvíc bavila hra gothic, byla to hra typu RPG.Na youtube jsem točil do roku 2012.


          Začátek tvorby na musica.ly -Tiktoku 


Psal se rok 2017 uplynulo pár let, když jsem skončil kariéru na YouTube hledal jsem novou příležitost kde bych mohl začít a na telefonu mi vyskočila reklama na velmi známou aplikaci musical.ly. Ze začátku jsem vůbec nechápal o čem daná aplikace je, všichni tam otevíraly pusu a tancovali.Po pár měsících jsem poznal že je to aplikace na tvorbu krátkých videí, kde můžeš projevit svoji kreativitu můžeš točit lip sync můžeš točit styl a aesthetic nebo transition.A mnoho dalších věcí, po pár měsících jsem tam poznal spoustu dobrých lidí poznal jsem tam hodně známe lidi například barbie, Adama, Mínu, felixe a davida.----------Uznávám řada z těchto lidí mi pomohla ze začátku abych se zviditelnil ale potom jsem se dokázal odrazit sám.Začátek mé vlastní tvorby.Jednoho krásného předvánočního dne jdu jen tak se svým kamarádem posvém sídlišti a vidím na zemi postaveného malého sněhuláka ze sněhu a říkám si hele to by nebyl zrovna špatný nápad jak se zkusit dostat mezi diváky tak jsem vytáhl svůj telefon a začal jsem tak jen tak z ničeho nic mluvit, zkoušel jsem tam dát různé vtipné fráze a zkusit vytvořit rádoby nějaký takový příběh aby to pobavilo lidi.Když jsem video dokončil dal jsem mu příslušný popisek a příslušné hastagy. neuběhlo ani 0,5 hod. po zveřejní prvního dílu sněhuláka na video bylo přes 50 000 lajků a shlédnutí přesto 1000 ten sněhulák kterýho jsem potkal venku už druhý den tam vůbec nebyl a to všude byl sníh ale zrovna na tom místě kde jsem toho malýho chlapce natočil nebylo po mém vidu ani slechu zbyl jen po něm jeho hrnec nebo spíš jeho klobouček a od té doby mě znají lidi pod přezdívkou (Pan sněhulák )nebo sněhulák takovej ten kluk který natáčí příběhy se sněhulákem.Když jdu někam na nějaký ten sraz tak mě znají převážně ta mladší generace, dětí a říkají mi kde máš Pana sněhuláka ?copak dělá pan sněhulák ?co bude teďka dělat pan sněhulák ? a nebo "kdy bude další díl ?"abych vám pravdu všem řekl vůbec mi to nevadí. A něco mi tak říká že to musel být asi zázrak že jsem toho malýho sněhuláka uprostřed sídliště našel zrovna já když jsem se druhý den chtěl na něj zrovna podívat a přišel jsem na to dané místo jakoby se země slehla potom sněhulákovi a to všude okolo toho daného místa byl sníh ale na tom přesně daném bodě sníh nebyl.Možná si teďka o mě myslíte že jsem blázen že sněhulák nemůže jen tak sám odejít ale co my víme dneska na tomhle světě se dějou věci třeba si sněhulák fakt někam odskočil na záchod a zapomněl se vrátit😂👌.No a od té doby natáčím tvorbu Pán sněhulák na začátku videí vždycky říkám jududu a vždy když natočím nějaký díl s Panem sněhulákem tak mi většinou lidi píšou jestli jsem BLÁZEN, jestli jsem normální na svůj věk že mluvím na plastovýho sněhuláka ale každý má něco. Mě tahle tvorba začala bavit a přesně tahle tvorba mě pomohla abych se stal známým převážně v České republice i když teda já mám další cíl abych se dostal do zahraničí a získal i zahraniční fanoušky. Ale nikdy nezapomenu na lidi kteří mi pomohli se zviditelnit než jsem si dokázal najít vlastní tvorbu.Hodně lidí mi píše a ptá se mě co jsi dokázal díky své tvorbě, já jsem díky své tvorbě dokázal to že hodně dětí se zlepšilo svůj prospěch ve škole a hlavně se dokážu pobavit a to nejhlavnější co mi dost lidí převážně píšou do komentářích vždy mě dokážeš rozveselit že já vždycky, když cokoli vypustím ze svých úst dokážu rozveselit ať mají problém jakýkoliv to mě vždycky nakopne a řeknu si hele dělám to správně.

Influenceři
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky